FAQ

Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt telefonisch contact opnemen op 072 520 4038, een email sturen aan post@koninklijkgoed.nl of het contactformulier invullen op de site. We streven ernaar om vragen die we buiten kantooruren ontvangen de eerstvolgende werkdag te beantwoorden.

Bestellen

Zijn de verzendkosten gratis?
Bestellingen boven de € 35,-, binnen Nederland worden gratis verzonden. Bij een bestelling tot € 35,- rekenen we een bijdrage van € 3,95. Voor klanten uit het buitenland is de bijdrage in de kosten van verzending afhankelijk van het land. 
België: € 6,50
Europa: € 9,50
Buiten Europa€ 22,00

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt na betaling de bestelling niet zelf via de website wijzigen. Je kunt contact met ons opnemen om de bestelling te wijzigen. Doe dit wel dezelfde dag voor 16:00 uur.

Kan ik mijn winkelwagentje opslaan?
Helaas is dat momenteel nog niet mogelijk, maar we zijn ermee bezig!

Kan ik alleen online kopen of kan ik ook in een winkel shoppen?
Koninklijk Goed is de webshop van onze drie winkels. We zouden het heel leuk vinden als je komt winkelen in Alkmaar en onze winkels komt bekijken. We hebben drie winkels in Alkmaar: Queens, all the Queens men en Royal Affair. Meer informatie hierover zie hier.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
Als je alle gegevens hebt ingevuld dan wordt er automatisch een bevestiging van de order verstuurd naar het door jou opgegeven emailadres. Het kan zijn dat deze email in je spambox terecht is gekomen. Geen mail in je spambox? Neem dan contact met ons op!

Ik heb de verkeerde adresgegevens ingevuld.
Het kan soms wel eens voorkomen dat je per ongeluk het verkeerde afleveradres opgeeft, of dat je graag wilt dat het pakket toch ergens anders wordt afgeleverd. Stuur dan voor 16:00 uur een email naar post@koninklijkgoed.nl en vermeld daarin het ordernummer en het juiste adres.

Mijn maat is uitverkocht, wat kan ik doen?
Het kan soms wel eens voorkomen dat een artikel is uitverkocht. Indien dit het geval is kun je contact met ons opnemen. We kunnen natuurlijk niets beloven, maar zullen ons best voor je doen om het na te bestellen bij de leveranvier.

Betalen

Het lukt me niet om te betalen.
Na het invullen van je gegevens kun je kiezen hoe je wilt betalen. Wij werken met Multisafepay en je kunt zelf kiezen op welke wijze je de betaling wilt voldoen. Je wordt direct doorverwezen naar de betaalpagina van Multisafepay. Lukt het niet om direct te betalen? Je kunt de betaling binnen 24 uur voldoen. Zolang blijft je bestelling gereserveerd.

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?
Zodra de betaling via Mutisafepay is ontvangen duurt het ongeveer 5 minuten voordat het bij ons binnen is. Dit gaat dus erg snel!

Hoe weet ik dat mijn betaling is gelukt?
Je ontvangt van Multisafepay een bevestiging van je betaling. 

Is mijn betaling aan Koninklijkgoed.nl veilig?
Ja, betalen bij Koninklijkgoed is 100% veilig. De betaaltransacties die worden verricht op KoninklijkGoed, worden beveiligd door het betaalsysteem Multisafepay. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in ons computersysteem.

Als ik niet met iDeal, Mister Cash kan betalen en geen creditcard heb, kan ik dan toch iets bestellen?
Dat is zeker mogelijk. Stuur een e-mail naar post@koninklijkgoed.nl en wij voeren de bestelling voor je in. Je krijgt per e-mail een bevestiging van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen, versturen wij je bestelling.

Kan ik ook in termijnen betalen?
Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.

Zijn de getoonde prijzen inclusief btw?

Ja, de prijzen zijn inclusief BTW.

Waarom is achteraf betalen niet voor mij mogelijk?
Koninklijkgoed.nl heeft de afhandeling van betaling via digitale acceptgiro (na ontvangst van de bestelling) uitbesteed aan de financiële instelling AfterPay. AfterPay kan klanten afwijzen voor deze specifieke betaalmethode. Je kunt tot een bedrag van €1.250,- bestellen via AfterPay. Bestel je voor de 1e keer via AfterPay? Je kunt dan tot een bedrag van €250,- euro bestellen.

Als je gekozen hebt voor achteraf betalen dien je een aantal gegevens in te vullen. Aan de hand van die gegevens doet AfterPay een gegevenscontrole. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Op basis van deze gegevens wordt bepaald of je met deze specifieke betaalwijze kunt betalen.

Er is helaas niet direct één reden te geven waarom je niet door deze check komt. Vanwege de Wet Bescherming Persoonsgegevens hebben wij ook geen inzicht in de exacte reden van afwijzing. Voor vragen over deze betaalmethode verzoeken wij je dan ook contact op te nemen met het AfterPay Klanten Contact Center via 020-7230270 (NL lokaal tarief) of 025-882956 (BE).

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden.

Bezorgt Koninklijkgoed.nl mijn bestelling ook buiten Nederland?
Ja, we versturen ook buiten Nederland. De bijdrage in de kosten van verzending is afhankelijk van het land. 
België: € 6,50
Europa: € 9,50
Buiten Europa€ 22,00 

De link die ik ontvang van PostNL doet het niet.
Het kan soms voorkomen dat de link die automatisch wordt verzonden het niet doet. Vaak is het zo dat er dan een kleine storing is geweest. Bestellingen die voor 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Zodra je de mail ontvangt kun je er dus vanuit gaan dat het pakket onderweg is en de volgende wordt geleverd. Twijfel je toch? Je kunt altijd even contact met ons opnemen.

Ruilen/ Retourneren

Kan ik bestelde items retourneren?
Items kunnen altijd, ook zonder opgave van reden, worden geretourneerd en je ontvangt, als je dat wilt, altijd je geld terug, ook als het "SALE" items betreft.
Je kunt artikelen binnen 14 dagen retourneren.

Kan ik bestelde items ruilen?
Items kunnen altijd worden geruild, mits wij het artikel nog in voorraad hebben. Bel of mail even voordat je het artikel terugstuurt om er zeker van te zijn dat wij het artikel kunnen ruilen.

Klachten

Er is iets mis met een besteld item. Wat moet ik doen?
We werken uitsluitend met merken die bekend staan om hun kwaliteit. Het kan desondanks gebeuren dat een item niet helemaal in orde is. Leg het probleem aan ons voor via het contactformulier op de site of bel ons op 072 520 4038. We zullen een passende oplossing voor het probleem aanbieden.

 

Koninklijk Goed - FAQ